Siapa Teman Wanita Calum Hood? Adakah Dia Berpacaran Dengan Sesiapa Pada 2023?

Callum Hood, pemain bass dan penyanyi “5 Seconds of Summer” adalah ikon dan tenaga muzik Australia yang sebenar.

Pada usia 27 tahun, dia sudah mencapai lebih daripada kebanyakan pemuzik, tetapi bagaimana dengan kehidupan cintanya? Kalam terkenal dengan perkara peribadinya, tetapi saya dapat mengetahui beberapa berita menarik tentang sejarah temu janjinya.

Walaupun popularitinya yang besar, Calum merahsiakan kehidupan cintanya dan membuatkan peminat meneka tentang masalah cintanya.

Khabar angin mengenai hubungan mereka telah tersebar selama bertahun-tahun, tetapi kebenarannya masih menjadi misteri. Pada tahun 2022, Calum dikhabarkan akan berpacaran dengan penyanyi berbakat Brandi Swagler, tetapi dia tetap menutup mulut tentang situasi itu seperti biasa.

Di sebalik personalitinya yang menjengkelkan, Calum pastinya telah memenangi hati berjuta-juta peminat di seluruh dunia dengan suaranya yang manis dan kemahiran bes pembunuhnya.

Adakah Colm Hood berkencan dengan sesiapa sahaja?
Calum Hood, penyanyi-penulis lagu yang sangat berbakat di sebalik “5 Seconds of Summer” adalah kuasa sebenar dalam industri muzik. Dengan kecantikannya yang menakjubkan dan daya tarikan yang tidak dapat dinafikan, tidak hairanlah dia menarik perhatian wanita paling cantik dalam perniagaan itu.

Khabar angin bermula pada 2023 apabila Kalam berkencan dengan penyanyi Brandi Schweichler, yang lebih dikenali sebagai Padmalkoni di Instagram.

Internet menjadi viral apabila dia menyiarkan foto kedua-duanya dikaitkan dengan kisahnya, dan Brandi menyiarkan foto mereka sebagai pasangan. Tetapi sekali lagi, percintaan mereka tidak lama dan tidak lebih.

Walau bagaimanapun, itu tidak bermakna Bible tidak mempunyai bahagian yang adil dalam masalah cinta. Pada 2014, dia menjalinkan hubungan dengan Maddie Harris, walaupun kedua-duanya belum mengesahkan hubungan itu.

Dua tahun kemudian, mereka telah dilihat mencium bintang “Hey Violet” Nia Lovelace dan jelas mereka adalah barang. Walaupun mereka cuba menyembunyikannya, peminat dengan cepat menangkapnya.

Kalam juga menjalinkan hubungan dengan Kaitlyn Davis tetapi tidak banyak yang diketahui tentang mereka selain daripada khabar angin mereka. Dan jangan lupa bekas teman wanita Kalam, Lucy Kaufman, yang bukan seorang selebriti.

Salah satu jenaka Twitter Lucy yang paling lucu melibatkan seorang gadis rawak cuba mendapatkan nombor telefon Calum melalui Facebook. Maksud saya, siapa yang menggunakan Facebook untuk perkara seperti ini hari ini? Harus dikatakan bahawa reaksi tidak seperti yang diharapkan.

Walaupun kehidupan cintanya sentiasa di bawah spekulasi, Kalam adalah salah seorang pemuzik yang paling berbakat dan disayangi dalam generasinya.

Dia telah memenangi hati jutaan peminat di seluruh dunia dan tidak menunjukkan tanda-tanda akan perlahan. Sama ada tentang dia atau tidak, saya tidak sabar untuk melihat apa yang dia lakukan seterusnya!

Siapa kekasih baru?
Lovelies baharu adalah kuasa rock ‘n’ roll yang tidak dapat dihalang! Dilahirkan pada hari pertama 1997 di tengah-tengah New York City, Nia mula bermain dram pada usia muda dan tidak lama kemudian menjadi terkenal.

Bersama kakaknya Rayna Loveless, dia mengasaskan kumpulan pembunuh rock Violet pada tahun 2008 dan telah merobek peringkat dan hati yang mencairkan sejak itu!

Malangnya, menandatangani Hi Ya Hi Records pada tahun 2015, Violet menjadi terkenal melalui media sosial dan lawatan tanpa henti.

Dia mengeluarkan dua album epik, “From the Outside” pada 2017 dan “Problem” pada 2019, yang menampilkan bunyi drum elektrik Nia dan kemahiran menulis lagu yang mengagumkan.

Nia telah bekerjasama dengan pemuzik lain dan bekerja dalam projek solo, membuktikan bahawa bakat muziknya tidak terhad.

Tetapi Naya bukanlah seorang pemuzik yang buruk. Dia juga seorang ikon fesyen dan telah muncul dalam Vogue dan Teen Vogue. Dengan gayanya yang unik dan kemahiran bermain dram yang menakjubkan, Nia adalah inspirasi sebenar kepada pencinta muzik di mana-mana sahaja!

About Mehmood Ayaz

Mehmood Ayaz is a popular blogger and writing expert. He is very passionate about writing on daily news update. He has posted articles on fashion, news update, mobiles and technology.

Leave a Reply